Πέμπτη, Δεκεμβρίου 29, 2011

Το ταπεινό maalox...

Τα 101 κιλάκια μου μαρτυρούν ότι σπάνια μπόρεσα να αντισταθώ σε ένα καλό φαγοπότι. Το καλό φαί σίγουρα για μένα είναι κει πάνω με τις μεγάλες χαρές της ζωής (live blues, sex, ιστιοπλοία και μάσα. όχι απαραιτήτως με αυτή τη σειρά...)

Και όπως κάθε καλοφαγάς έμαθα από νωρίς κι εγώ τη χρήση του Maalox. Όταν βογγάς από το υπερβολικό φαί, 2 κουταλιές Maalox βοηθούν να ηρεμήσεις. Αφού υπάρχουν άνθρωποι που το κουβαλούν μαζί τους.



Φέτος ανακάλυψα ότι το Maalox έχει και μια ακόμα χρήση. Ανακουφίζει από τα συμπτώματα των δακρυγόνων. Εννοείται το δοκίμασα και όντως δουλεύει!)





Ψέκασμα Maalox από μέλος της ομάδας ψυχραιμίας. Ήμουν κι εγώ εθελοντής στο διήμερο 28-29 Ιουνίου στο Σύνταγμα κι έκανα την ίδια δουλειά!!


Ο παππούς μπορεί να μην έχει Maalox υπήρξε όμως μορφή του αγώνα και είμαι περήφανος να πω ότι ξέρω την κόρη του!!

Έτσι λοιπόν, το Maalox είναι το προιόν όνειρο για τον αντιπρόσωπο του. Όσο στην Ελλάδα τρώγαμε με χρυσά κουτάλια, δώστου και το Maalox για τις καούρες. Και τώρα που υπάρχει κρίση, κι αυξάνονται οι πεινασμένοι, θα βγαίνουν στους δρόμους, θα τρώνε δακρυγόνα, πάλι maalox θα χρειάζονται. Μήπως είναι κάποια συνομωσία πίσω από αυτό?

Καλή Χρονιά σε όλους!!!!

2 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά, αγαπημένε μου Πήτερ.
    Με Μαλόξ ή χωρίς, εύχομαι να είμαστε πάντα καλά, πάντα εδώ και να την παλεύουμε.

    Σας φιλώ με αγάπη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαράκι να είσαι καλά, εδώ θα είμαστε και θα παλεύουμε να είσαι σίγουρη, όχι μόνο την αλλά όλα!! Πολά πολλά φιλιά σε όλους σας από όλους μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή